رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۲۲ استان کشور خبر داد.

برف - جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در آزادراه قزوین - کرج - تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم که وضعیت آن در محدوده پل کلاک تا هشتگرد نیمه سنگین است.  

وی با بیان اینکه ترافیک در محور تهران-شهریار  نیز سنگین گزارش شده است، گفت: در هر دو مسیر آزادراه تهران-ساوه نیز در حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است. اما در دیگر جاده ها تردد به آرامی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های زنجان، سمنان، قزوین، قم، مرکزی، همدان و کردستان است. همچنین در برخی از محورهای استان های اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، لرستان، مازندران، چارمحال و بختیاری، کرمان، گیلان، کرمانشاه و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی رعایت فاصله طولی مناسب، رانندگی با سرعت مطمئنه و توجه کافی به مسیر را از الزامات رانندگی در شرایط بارندگی دانست و گفت: در شرایط برفی علاوه بر این موارد همراه داشتن زنجیر چرخ نیز الزامی است.

کد خبر 570675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha